Un centenar de fidels d’ambdues parròquies van pelegrinar aquest diumenge 1 de maig al Santuari de la Mare de Misericòrdia de la ciutat amb motiu del Jubileu convocat pel papa Francesc.

Durant el matí i primera hora de la tarda, agrupats per àmbits de la parròquia, van treballar i aprofundir les lectures dominicals i van preparar les pregàries dels fidels fent referència cadascuna a les obres de misericòrdia corporals i espirituals. Prèviament va tenir lloc el dinar de germanor.

A mitja tarda van entrar solemnement per la Porta Santa del Santuari per a celebrar-hi l’eucaristia presidida per Mn. Creu Saiz, prior i rector de la Parròquia de La Puríssima Sang, acompanyat del diaca Mn. Estanislau Figuerola. La col·lecta recollida es destinarà a l’acció social que porta a terme la Fundació Josep Pont i Gol.

En acabar la celebració hi va haver un berenar a l’esplanada del Santuari.

Un centenar de fieles de ambas parroquias peregrinaron el domingo día 1 de mayo al Santuario de la Virgen de Misericordia de la ciudad con motivo del Jubileo convocado por el papa Francisco.

Durante la mañana y primera hora de la tarde, agrupados por ámbitos de la parroquia, trabajaron y profundizaron en las lecturas dominicales y prepararon las oraciones de los fieles haciendo referencia cada una de ellas a las obras de misericordia corporales y espirituales. Previamente tuvo lugar la comida de hermandad.

A media tarde entraron solemnemente por la Puerta Santa del Santuario para celebrar la eucaristía presidida por Mn. Creu Saiz, prior y párroco de la Parroquia de La Purísima Sangre, acompañado del diácono Mn. Estanislau Figuerola. La colecta recogida se destinará a la acción social que lleva a cabo la Fundación Josep Pont i Gol.

Al finalizar la celebración hubo una merienda en la explanada del Santuario.

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.