[:ca]Inici de l’Any de la Misericòrdia al Santuari de la Mare de Déu de Montserrat a Montferri[:es]Inicio del Año de la Misericordia en el Santuario de la Virgen de Montserrat en Montferri[:]

El dia 8 de desembre, solemnitat de la Immaculada Concepció, es van iniciar els actes d’inici de l’Any Jubilar de la Misericòrdia al Santuari de la Mare de Déu de Montserrat de Montferri, amb l’obertura de la porta de la Misericòrdia, per on van accedir tots els fidels. Seguidament es va celebrar l’eucaristia presidida per Mn. Francesc Manresa, rector de la parròquia de Sant Bartomeu de Montferri, i concelebrada per Mn. Lluís Simon, vicari d’aquesta mateixa parròquia.

Amb data de 4 de desembre de 2015, el Sr. Arquebisbe va signar un decret pel qual autoritzava que el Santuari de la Mare de Déu de Montserrat de Montferri sigui església jubilar associada a la Catedral Metropolitana i Primada de Tarragona, «on es visqui intensament el Jubileu demanant al Pare el perdó dels pecats i la dispensació de la seva indulgència misericordiosa.»

Durant aquest Any Sant la celebració de la missa dominical es durà a terme al Santuari, a les 12.30 hores. A més, el Santuari, durant tots els dissabtes d’aquest Any, restarà obert de les 11.00 h a les 13.00 h. per a poder rebre el do del jubileu.

El día 8 de diciembre, solemnidad de la Inmaculada Concepción, se iniciaron los actos de inicio del Año Jubilar de la Misericordia al Santuario de la Virgen de Montserrat de Montferri, con la apertura de la puerta de la Misericordia , por donde accedieron todos los fieles. Seguidamente se celebró la eucaristía presidida por Mn. Francesc Manresa, rector de la parroquia de San Bartolomé de Montferri, y concelebrada por Mn. Luis Simon, vicario de esta misma parroquia.

Con fecha de 4 de diciembre de 2015, el Sr. Arzobispo firmó un decreto por el que autorizaba que el Santuario de la Virgen de Montserrat de Montferri sea iglesia jubilar asociada a la Catedral Metropolitana y Primada de Tarragona, «donde se viva intensamente el Jubileo pidiendo al Padre el perdón de los pecados y la dispensación de su indulgencia misericordiosa.»

Durante este Año Santo la celebración de la misa dominical se llevará a cabo en el Santuario, a las 12.30 horas. Además, el Santuario, durante todos los sábados de este Año, estará abierto de las 11.00 ha las 13.00 h. para poder recibir el don del jubileo.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Notícies i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.